Asiakaskyselyjärjestelmä vähittäiskauppoihin

SensMaxin asiakastyytyväisyyskyselyjärjestelmä auttaa sinua keräämään palautetta asiakkailta yrityksesi palvelun tai tuotteen laadusta. Asiakastyytyväisyyden mittaustiedot auttavat sinua parantamaan prosesseja, palvelun laatua ja käyttäjäkokemusta tehdäkseen asiakkaista onnellisempia. Järjestelmä tarjoaa automaattisen Net Promoter Score -laskennan.
Langattomat laitteet
Langattomat laitteet
Asiakaskyselypainike on langaton laite, joka toimii tavallisilla AA-paristoilla.
Nopea ja helppo asennus
Nopea ja helppo asennus
Langaton kyselypainike on helppo asentaa ilman kaapelointitöitä.
Pitkä paristonkesto
Pitkä paristonkesto
Kävijäkyselypainikkeiden paristonkesto on jopa 2 vuotta.
Joustava järjestelmäarkkitehtuuri
Joustava järjestelmäarkkitehtuuri
Voit asentaa raportointiohjelmiston omille palvelimillesi tai käyttää SensMaxin pilviraportointiportaalia.
Roskapostisuodatin
Roskapostisuodatin
Älykäs digitaalinen algoritmi suodattaa pois minkä tahansa tunneilmaisun roskapainallukset.

Asiakaskyselyjärjestelmän kuvaus vähittäiskaupoille

SensMaxin asiakaskyselyjärjestelmä on suunniteltu keräämään palautetta myymälöiden asiakkailta ja vierailijoilta. Järjestelmän avulla voit ymmärtää asiakkaidesi mielipiteitä ja tunnistaa ongelmalliset myymälät, joissa asiakaskokemusta tulee parantaa tai joissa tarvitaan toimia brändiuskollisuuden, palveluiden tai tuotteiden vahvistamiseksi. SensMax-asiakaskyselyjärjestelmä tallentaa palautteen ja seuraa asiakastyytyväisyyden trendejä jokaisessa myymälässä keskitetysti ja automatisoiduilla raporteilla. Raportointiohjelmisto näyttää tilastot päivittäisinä yhteenvetoina tai 5 minuutin tarkkuudella riippuen käytössä olevan asiakaskyselypainikkeen mallista.

Langaton asiakaskyselypainike on helppo asentaa juuri sinne, missä sitä tarvitaan – pöydälle, seinälle tai pylvääseen. Painikkeessa on paikka painetulle kysymykselle sekä kolme erilaista hymiötä. Asiakaspalaute toimitetaan palvelimelle SensMax SMX -yhdyskäytävien kautta LAN-/Internet- tai WiFi-yhteyden avulla. Yksi yhdyskäytävä voi palvella useita langattomia painikkeita. Asiakas voi antaa palautteen painamalla valittua hymiötä. Sisäänrakennettu suodatusjärjestelmä estää roskaklikkaukset. SensWeb-pilvipalvelussa tai paikallisella raportointiohjelmistolla voidaan tarkastella myymäläkohtaista palautetilastoa sekä NPS-indeksin laskentaa.

 

 

Asiakastyytyväisyyskyselyjärjestelmä SensMax – asiakaskokemuksen seuranta eri sijainneissa

 

Miten asiakaskyselyjärjestelmä toimii

 

Asiakaskyselyjärjestelmä asiakaspalautteen keräämiseen

 

Asiakaskyselyjärjestelmä koostuu kolmesta osasta – langattomista hymiöpainikkeista, tietojenkeruuyksiköstä ja raportointiohjelmistosta, joka näyttää painikkeista kerätyt tilastotiedot. Langattomat asiakaskyselypainikkeet toimivat tavallisilla AA-paristoilla jopa 2 vuoden ajan. Laitesarjaan sisältyy myös läpinäkyvä kysymysteline. Painikkeet ja tietojenkeruuyksiköt ovat saatavilla eri malleina, joiden yhteysalue on 50 m, 150 m tai 800 m. SensMax SMX -tietojenkeruuyksikkö lähettää painikkeiden keräämät tiedot keskitetylle palvelimelle LAN- tai WiFi-yhteyden kautta. Langattomat kyselylaitteet on helppo asentaa kassalle, pöydälle, seinälle tai mihin tahansa paikkaan kaksipuolisen teipin avulla.

 

Asiakaskyselyraportit SensMax-ohjelmistossa

 

Asiakaspalautteet esitetään SensMax EasyReport -raportointiohjelmassa graafisina ja taulukkomuotoisina raportteina jokaisesta myymälästä erikseen. Tilastotiedot voidaan tarkastella päivittäisenä yhteenvedon versiona tavallisilla painikkeilla tai 5 minuutin jaksoissa reaaliaikaisilla palautepainikkeilla. Käytettävissä on myös Net Promoter Score (NPS) -indeksiraportti myymäläkohtaisesti ja myymäläryhmittäin. Asiakaskyselyjärjestelmän ohjelmisto on yhteensopiva ihmislaskentajärjestelmän kanssa, joten voit yhdistää kävijämäärätilastot ja asiakaspalautteet samoihin raportteihin. Data voidaan viedä ulkoisiin raportointijärjestelmiin API- tai MQTT-yhteyksien kautta.

 

Net Promoter Score -indeksin laskenta

 

Net Promoter Score -raportti SensMax asiakastyytyväisyysjärjestelmästä

 

Tilastotiedot SensMaxin asiakastyytyväisyysmittausjärjestelmästä näytetään erilaisina raportteina päivittäin, kuukausittain, neljännesvuosittain ja vuosittain. Voit tarkastella tietoja kaavioina tai taulukoina sekä viedä kaiken datan PDF-, XLS- tai CSV-muodossa. SensMax EasyReport -ohjelmisto tarjoaa automaattisen Net Promoter Score (NPS) -raportoinnin. NPS on asiakasuskollisuuden mittari, joka laskee yksinkertaisen asiakastyytyväisyysarvon vertaamalla yritystä suosittelevien ja sitä arvostelevien osuutta. NPS on tehokas työkalu asiakastyytyväisyyden ymmärtämiseen ja sen ennustamiseen, kuinka laajasti asiakkaat levittävät tietoa yrityksesi palveluista tai tuotteista.

NPS näyttää, kuinka todennäköisesti vastaaja suosittelisi yrityksesi palveluita tai tuotteita ystävilleen tai kollegoilleen. NPS-indeksi lasketaan kaavalla NPS = Suosittelijat (%) - Arvostelijat (%).

Suosittelijat ovat asiakkaat, jotka antavat korkeimmat arvosanat, Arvostelijat taas ne, jotka vastaavat negatiivisesti tai neutraalin alapuolelle. Neutraalit vastaajat jätetään laskennan ulkopuolelle. Mitä suurempi NPS on, sitä todennäköisemmin asiakkaat jakavat positiivista palautetta läheisilleen. Jos taas NPS on alhainen tai negatiivinen, se on selkeä merkki siitä, että yrityksen prosesseja, henkilöstön laatua ja palvelun tasoa on parannettava.

 

SensMax devices

Hardware included in this solution
 
Request more information