Asiakaskyselyjärjestelmä sairaaloille ja terveydenhuolto-organisaatioille
Asiakaskyselyjärjestelmän kuvaus
SensMax asiakastyytyväisyyskyselyjärjestelmä on suunniteltu terveydenhuollon organisaatioille. Sen avulla voidaan kerätä asiakkaiden palautetta palvelun laadusta ja käyttää tätä tietoa asiakaskokemuksen parantamiseen. Järjestelmä perustuu langattomiin painikkeisiin, joissa on kolme hymiötä – surullinen, neutraali ja iloinen. Halutessasi painikkeeseen voidaan liittää tulostettu kysymys. Asiakkaat vastaavat painamalla valittua hymiöä, ja kyselypainike tallentaa tilastot, jotka näkyvät raportointiohjelmistossa päivittäisinä yhteenvetoraportteina. Sisäänrakennettu roskapainallusten suodatin varmistaa tulosten tarkkuuden.
Asiakaskyselypainike on langaton laite, joka on helppo asentaa pöydälle tai kiinnittää seinälle. Asennus vie vain muutaman sekunnin. Asiakaspalaute toimitetaan keskitettyyn tietokantaan SensMax SMX -yhdyskäytävien kautta. Yksi yhdyskäytävä voi palvella jopa 30 kyselypainiketta 800 metrin kantamalla. Raportointiohjelmisto voidaan asentaa paikalliselle palvelimelle integraatiota varten sairaalan hallintajärjestelmään, tai vaihtoehtoisesti tiedot voidaan tallentaa SensMaxin palvelimille ja tarkastella niitä SensWeb-pilvipalvelun raportointinäkymässä.
Miten asiakaskyselyjärjestelmä toimii
Asiakaskyselyjärjestelmä koostuu langattomista palautepainikkeista hymiöillä, datakeräinportista ja raportointiohjelmistosta. Langattomat asiakaspalautepainikkeet toimivat tavallisilla AA-paristoilla jopa 2 vuotta. Painikkeet voidaan asentaa läpinäkyvästä muovista valmistettuun kysymystelineeseen tai käyttää sellaisenaan. Painike tallentaa hymiöpainallusten tilastot ja lähettää ne keskitetylle palvelimelle SensMax SMX -yhdyskäytävän kautta LAN-/Internet- tai WiFi-yhteyden avulla. Yksi yhdyskäytävä voi palvella jopa 30 asiakaspalautepainiketta. Käytettävissä on kolme painikemallia eri kokoisiin tiloihin, joiden kantama on 50 m, 150 m tai 800 m. Langattomat palautepainikkeet on helppo asentaa vastaanottotiskille, seinille tai pylväisiin kaksipuoleisen teipin avulla.
Raportointiohjelmisto SensMax EasyReport näyttää asiakkaiden palautetilastot graafisissa ja taulukkomuotoisissa raporteissa jokaiselle painikkeelle erikseen. Ohjelmisto tukee aikavyöhykkeitä, joten eri sairaaloiden tiedot voidaan esittää yhtenäisessä muodossa. On mahdollista integroida asiakaskyselydata sairaalan hallintajärjestelmään ohjelmiston vientiominaisuuden avulla, joko hakemalla tiedot pilviraportoinnista API-rajapinnan kautta tai viemällä ne suoraan yhdyskäytävästä MQTT-protokollan avulla. Tämä on hyödyllistä, jos tarvitset asiakaspalautedatan liittämistä kolmannen osapuolen verkkosovellukseen. Asiakaskyselydata on yhteensopivaa SensMaxin ihmislaskentajärjestelmän kanssa, jolloin voit tarkastella kävijätilastoja ja asiakaspalautteita yhdistetyissä raporteissa.