Raportointiohjelmisto SensMax-laitteille

Henkilölaskenta- ja asiakaskyselyohjelmisto

Live-raportti
Reaaliaikainen online-raportti, jossa näet tilassa olevien kävijöiden määrän. Voit asettaa sallitun rajan ja mukauttaa näytöllä näkyvät ilmoitukset.
MENE-PYSÄHDY -raportti
Reaaliaikainen MENE-PYSÄHDY -raportti ihmisvirran hallintaan tai rajoittamiseen tiloihin tultaessa. Ratkaisevan tärkeä raportti tilojen käyttöasteen hallinnassa.
Käyttöasteraportti
Verkkopohjainen käyttöasteraportti vähittäiskaupoille ja muille tiloille. Se näyttää kävijöiden määrän huoneen sisällä ja käyttöastehistorian.
Ensimmäisen ja viimeisen ylityksen raportti
Verkkopohjainen henkilölaskentaohjelmiston raportti, joka näyttää ensimmäisen ja viimeisen kävijän aikaleiman. Tämä raportti on hyödyllinen vähittäiskaupan avaamis- ja sulkemisajan tarkistamiseen.
Kävijämääräraportti (viivakaavio)
Verkkoraportti vähittäiskaupan liikennevirran visualisointiin ja analysointiin. Raportti näyttää kävijämäärän trendiviivan valitulta ajanjaksolta.
Kävijämääräraportti (pylväskaavio)
Verkkopohjainen vähittäiskaupan liikennevirran analyysiraportti, joka näyttää kävijämäärän tiloissa pylväskaavioina valitulta ajanjaksolta.
Kävijöiden suhderaportti
Verkkoraportti vähittäiskaupan liikenteen rakenteen visualisointiin prosentuaalisena jakautumana valittujen vähittäiskauppojen kesken. Tiedot näytetään ympyräkaaviona.
Vähittäiskauppojen luokitusraportti verkossa
Vähittäiskauppojen luokitus lajiteltuna kävijämäärän mukaan myymälöittäin laskevassa järjestyksessä.
Ihmisliikenteen vertailuraportti
Ihmisliikenteen yhteenvetoraportti ihmisliikenteen tilastojen vertailuun.
Kävijälaskentajärjestelmän kestävyysraportti
Kävijälaskentajärjestelmän kestävyysraportti auttaa havaitsemaan teknisiä ongelmia henkilölaskureissa.
Asiakaskyselyn NPS-aikajanaraportti
Asiakaskyselyn verkkoraportti, joka näyttää NPS-pisteiden muutokset aikajanalla.
Net Promoter Score -raportti (NPS)
Verkkopohjainen Net Promoter Score -raportti asiakaskyselyjärjestelmästä. Se näyttää asiakasvastausten pistemäärän trendiviivan.
Asiakasuskollisuuden jakautumisraportti (NPS)
Verkkopohjainen asiakaskyselyn analyysiraportti, joka näyttää asiakasvastausten jakautumisen prosentteina valitulta ajanjaksolta.
SensMaxin verkkoraportoinnin Basic- ja Premium-ominaisuuksien vertailu.
 
Request more information